dinsdag 7 oktober 2008

verjaardagsetentje - enkele foto's

ik met mijn kinder-suprise ei :D
ik eet die chocolade niet, maar het is de suprise die telt nietwaar
ook al steken ze dat in zo'n geel/oranje omhulseltje dat onmogelijk te openen is.
dus zeer 'kinder' vind ik dat persoonlijk niet ...
ja, ik weet het, ik verdedig gewoon mezelf omdat ik het niet heb opengekregen -true.

naast mij zitten by the way Denise (vlak naast mij) & Vanessa. beide van Amerika. zalige mensen!

het pullovertje dat ik gekregen heb. ik vond het persoonlijk raar dat ik kleren kreeg - maar he, andere continenten, andere gewoontes. ik hoorde dat ze eerst een paars-roze versie ervan ging kopen, maar dat een vriendin haar ervan overtuigd heeft dat dat toch niet echt 'mij' was.

thank god :D


een paar fotootjes van de mensen die mee waren. links is Jérémy, een fransman (fransgast :p ?) & rechts zit Jens - een fellow Belg :D

hieronder een vreselijke foto van mezelf maar ach. ik zat/stond in een vervelende positie. en de flits van de camera was heavy & plots.

maar naast mij zit Kim, een zalig Canadees meisje die bij me in de les zit. en daarnaast zit Alexandra, een Nederlandse die officieel de eerste is die ik hier heb leren kennen in Canada. wat wel een speciale band creëert nietwaar.


mijn dessert :D

ze hadden stiekem cheesecake besteld, maar uiteindelijk was het iets anders omdat - ok, laten we het samenvatten als 'the waitress had a bad day'.

gelukkig was het eten zeer lekker - niet zoals Molivos in Deinze. maar ach, de mensen hier zijn nog es zoveel extra km verwijderd van Griekenland, het is te begrijpen :D

al bij al, het was een superverjaardag. anders dan thuis - maar toch super. ik heb het kunnen vieren met mensen die ik graag heb, and that's what matters.

Geen opmerkingen: