zondag 5 oktober 2008

verjaardag!!


jippie-ka-jeej (om het met een uitspraak van een niet onbekend filmkarakter te zeggen)
eindelijk.
vandaag heb ik dan eindelijk mijn mysterieus pakket geopend..



inhoud: kaarsjes, kidibul, een rietje, vlaggenprikkers (aka tandenstokers met vlaggetjes), gewone tandenstokers, een stoffen roos, dry roasted peanuts, armbandjes (dankje britt & karel :D), the tudors seizoen 1, een duplo-paraplu [mijn nieuwste hippe accessoire :D], een paar post-its, salamistaafjes, ballonnen,..

enkele details:




zalige kaart van karel en britt ..


o ja. er zaten ook nog chocolade korreltjes in - die zijn al 'in use' :D
ondertussen wordt er aan het thuisfront ter ere van mij pizza's & pasta's genuttigd.
ze hebben een foto van mij mee, naar het schijnt.
ach, ik ga vanavond hier ook eten - maar ik ben wel ZELF MEE (geen wrange gevoelens hoor :p)

Geen opmerkingen: