dinsdag 7 oktober 2008

ik vond nog enkele foto's van mijn vliegtuigruis hierheen :D

een foto van mijn vlucht van Zaventem naar Heathrow. ik vond het hoedje dat elke stewardess moest dragen best wel hilarisch. ik merkte dat ze, zodra we in de lucht hingen het hoedje niet meer droegen. hmm...
plezant detail
die blonde jongen (die achter die bizarre persoon met een zalmroze pulloverke :p) zit ook hier aan de UBC, en volgens mij ook in Fairview.
de wereld is klein nietwaar.

'welke maatschappij vliegt naar Canada?' 'Air Canada'

heerlijke logica.

deze tekst zag ik op de vleugel staan.

i mean, hebben ze dat daar gezet omdat iemand dat es geprobeerd heeft? of gewoon als voorzorgmaatregel?

intrigerend.

[oja, de reden waarom ik de vleugel zo grondig bestudeerd heb is omdat de 'inflight-entertainment' bestond uit films die ik al gezien had & bizarre documentaires over auto's bouwen. + de persoon naast mij zei geen woord + mijn iPod was zo vriendelijk uit te vallen halverwege, nee zelfs vroeger... vandaar.

je had mijn vreugde moeten zien bij het eerste stukje land dat ik zag; en mijn ontgoocheling toen aangekondigd werd dat het IJsland was..]

Geen opmerkingen: