woensdag 8 oktober 2008

het mysterie van het fairview-monster ontsluierd.

lange tijd was ik overtuigd dat er iets leefde op de daken van Fairview.
ik hoorde bizarre geluiden, alsof er iemand op het dak liep
maar het klonk zwaarder dan een mens - of net lichter.
ik weet het niet.
het leek alsof er iets aan het vechten was ofzo.
met een beetje hulp [:D] heb ik dan ontdekt dat het waarschijnlijk wasberen zijn.
beetje een anticlimax - aangezien ik al visioenen had van gemuteerde eekhoorns en andere mythische wezens.. maar toch.
ze zijn ferme fan van ons dak.
je kunt ze echt horen - werkwoord dat beschrijft welk geluid wasberen maakt ontglipt me..

een welgekomen afwisseling tijdens het bestuderen van Wuthering Heights & Great Expectations [moest ik niet geweten hebben wat het was terwijl ik Wuthering Heigts las, vooral het stukje over Cathy's geest enzo.. hmm, het was niet goed afgelopen :p]

mijn missie vanaf nu is het mysterieuze wezentje (de wasbeer...) op foto vast te leggen.

2 opmerkingen:

paul zei

bruine zeep is een middel!!
ça va glisser quand même...woea...

hit the racoon with a baseballbat is een 2e mogelijkheid. maar mie en baseball is niet onmiddellijk de juiste combinatie...sorry....

en zoals Rambo die beesten af schieten zie ik je zeker niet te doen...daar zouden ze in Canada wellicht ook niet kunnen met lachen... en ik ook niet trouwens...en daarbij je bent nog steeds lid van WWF en Natuurpunt (die van dat goe werk).

Mie zei

hmm
rambo is idd niet direct mijn favoriete actieheld.
en een basebal-bat is niet direct ter mijne beschikking.
zolang ze mijn raam niet binnengelippen, vind ik dat die beestjes best mogen rollebollen op mijn dak :D