donderdag 12 februari 2009

Princeton Pub

'zin om naar een concert te gaan - het is gratis?'
'ok - wie speelt er?'
'geen idee - maar het is gratis?'

ach.
een zaterdagavond als een ander.

2 bussen en een ferme avondwandeling later, komen we aan op onze bestemming: de bizar-genaamde Princeton Pub.
de eerste groep is al begonnen [er was een kleine vertraging onderweg die we aan 'Spaanse koppigheid' kunnen wijten - Juan, de Spanjaard van dienst, wou niet toegeven dat hij eigenlijk niet wist waar hij heen ging.. je kent dat, mannen en verkeerd lopen: ze zullen het nooit toegeven.]
op het programma lees ik hun naam: The Dirty Beasst. hmm.. 'origineel'?

de tweede groep van de avond is net iets beter.
The Rub
het is hier toch iets met bizarre groepsnamen.
maar hun muziek maakt alles goed. experimenteel maar niet te, goed gezongen & toffe combinatie van instrumenten.
gespot in de pub: Stella! [niet dat ik het drink, maar toch.. Stella!]

tussendoor worden er duchtig foto's getrokken..
deze is ik-wil-niet-nog-een-foto-waar-ik-met-mijn-ogen-toe-op-sta..

er wordt zelfs heel wat geforceerd om foto's te trekken :D
Nicholas, een Brit, gaat er helemaal in op..


de laatste groep heeft de zieligste naam van de 3: The British Columbians.
serieus. een kleine beetje meer inspiratie kon geen kwaad.
'de Oost-Vlamingen' zouden bij ons ferm uitgelachen worden - hier kan je jezelf gerust naar een provincie noemen.
cultuurverschillen enzo.
gelukkig is hun muziek ook best goed. Rock-achtig. best wel te smaken..



een toffe avond
altijd plezant om 'locale' bands te leren kennen..

Geen opmerkingen: