dinsdag 11 november 2008

'sweet' memories..

gevonden in een mail - mijn kerkavontuur :)
deze morgen naar de mis geweest
hi-la-risch.
het begon als een rockconcert: de 'priester' was de leadzanger van het bandje dat christelijke liedjes zong en iedereen zong mee - met de armen gespreid de lucht in
compleet erover
ik vond persoonlijk het deuntje wel catchy, maar dat zou 'blasphemy' geweest zijn wss
en iedereen, ma echt iedereen, komt naar u & stelt zich voor
'we're one big happy family here' blahblah
ik ging enkel omdat denise niet alleen wou gaan
that's it
ik zocht geen kerk voor elke zondag
en nee ik wordt geen lid van de christian club (i mean it screams dooooork :D)
'belgium has 3 ethnicities no?'
ja, in belgiƫ leven 3 stammen inboorlingen - zucht.
we spreken 3 talen that's it

gelijkaardige domheid: een meisje in mijn art history class vroeg me of 'swiss' idd een taal was in belgiƫ
ik wou reageren 'nee alleen kaas'.. maar ik hield me in.

en ook 'what's that blob next to belgium?
'that would be luxembourg. thanks for calling our neighbour a blob.

in die kerk zei er iemand: 'god said to me this morning to tell you this'
god SAID to me??? - that's called schizophrenia my dear

Geen opmerkingen: