woensdag 19 november 2008

do you like blueberries?

mijn lamp heeft beslist het vandaag op te geven
wat ervoor zorgt dat ik in dit heerlijke land waar het elke dag om half 5 donker is, met mijn bureaulamp zit te werken.
een heerlijk detail: 1 stopcontact voor zowel mijn printer & mijn bureaulamp.
dus printen in het donker..
en dan op de gang gaan kijken of het deftig is.

morgen ga ik naar de common's block.

vanavond mini-inzinkingkje gehad.
mijn gevreesde mail van de art history TA kwam
en zei zoveel als 'herschrijf'
na een steun-telefoon met het thuisfront (dankje Karel)
en een steun-stuk cheesecake van Andrew (je bent Brits of je bent het niet)
blijft deze student er voor gaan.
de mail nog es herlezen, en ook door een 2de persoon laten lezen - en het blijft 'een suggestie'.
en het is niet zo erg als 'herschrijf' eigenlijk.
het is meer 'pas een beetje aan'.
ok, nee..
ergens tussen die twee.

ik ga gewoon moeten aanvaarden dat sommige mensen echt de letterlijke woorden moeten lezen vooraleer ze geloven dat je tekst erover gaat. ach..

mijn mantra is 'the dawn is coming, the dawn is coming!' [the dark knight]
laten we hopen dat we dit niet te letterlijk moeten nemen
[ik ben vooral blij dat het geen ABBA-quote is :D]

Geen opmerkingen: