donderdag 4 december 2008

Sinterklaas!

ding dong
de bel gaat.
ik lig helaas nog in mijn bed.
en hoop stiekem/heel hard dat 1 van mijn housemates de deur gaat openen

ding ding dong dong
de man aan de deur wordt zenuwachtig

ok dan
ik spring uit mijn bed
zoek mijn bril
doe vlug een trui aan boven mijn pyjama
en ren naar beneden.
ik doe de deur open
en zie
niemand..

ik hoor in de verte een deur toeslaan
just great
hier sta ik dan
in mijn pyjama, op mijn blote voeten
het is ondertussen volop dag (ik mocht uitslapen van mezelf, ik had gisteren examen)
en er lopen dus mensen rond

foert,
ik ren achter de postbode aan
in de hoop te onderscheppen wat hij wou afgeven
ik zie het busje 'postes canada post'
en loop naar de achterkant
de postbode kijkt me raar aan
ik vraag hem 'did you just ring the doorbell at 2784?'
'yes i did'
na enkele luttele seconden ontcijfert hij de situatie (1 blik op mijn pyjama en mijn morning-hairdo is genoeg)
en zegt hij trots 'there's a package for mari-e-ke vo-e-t' (ik ben de verkrachting van mijn naam ondertussen gewoon en denk dat ik bizar ga kijken als iemand hem opnieuw deftig kan uitspreken)
'ooh thank you'

ik ren terug naar binnen
gelukkig heeft niemand die ik ken me gezien
en open het pakketje

SINTERKLAAS!



1 opmerking:

Anoniem zei

Lol :p
Ik vind uw verhalen altijd wel al grappig, daarom dat ik eens een reactie plaats.
Tlijkt mij ook wel leuk, zo'n jaartje in Canada studeren.
Dusja, ik wens u nog veel plezier en succes. ;)