vrijdag 5 december 2008

de 'puddle fotoshoot'

woensdag 3 december 2008
rond half 4
het is koud - ijskoud
maar niet nat
de ene keer dat je water nodig hebt, beslissen de weergoden het es een dagje droog te houden.
we maken dan zelf maar een puddle
'2 emmertjes water halen..' [vrij letterlijk, enkel waren het geen emmers - wat het normaal zou hebben doen lijken - nee, wij liepen daar met tuperware potten, pannen en potten, alles wat water kon houden]
tot de puddle groot genoeg was
en totdat andrew aankwam (die zo vriendelijk was de laatste tuperware pot van me over te nemen - een fantastische situatie-inschatting, aangezien ik zonet de helft ervan op mijn broek had gemorst en het had doen lijken alsof 'i peed my pants' meer dan een kwade droom was)
dusja
de fotoshoot zelf (het woord alleen al is ontoepasselijk - doet het veel te veel modeshow-toestand lijken)
ik stond naast te puddle - letterlijk niets te doen
en andrew moest dreigend achter mij staan.
Denise trok dan foto's van onze reflectie.
toen het dreigend-staan niet al te goed lukte stilstaand, moest andrew dan maar aanloopjes nemen om me zogezegd te overvallen
wat uiteindelijk meer schouder-massages waren, maar swat.
de foto's vind ik best wel geslaagd
de opzet was om de kijker meer informatie te geven dan de persoon in de foto
en ik stond onschuldig bij een puddle te staan, terwijl ik zogezegd geen flauw idee had dat andrew op een drafje aankwam om me te overvallen.






een sequence, plus de 3 foto's uitvergroot [de 2 laatste zijn ingediend als Denise's final photo project..]





Geen opmerkingen: