donderdag 12 maart 2009

ik mis yoghurt

het overvalt me op de raarste momenten
zo plots denk ik dan 'hmm een potje yoghurt zou me nu wel smaken'
gelukkig heb ik er dan doodgewoon geen in huis, dus het is vlug opgelost.
maar toch
zo af en toe een urge..

een positieve ontdekking
vasten duurt 40 dagen
maar als je de dagen tussen aswoensdag en pasten telt, zijn dat er 46
dat komt omdat je zogezegd elke zondag mag zondigen.
maar omdat ik geen zondag-yoghurt-secret-stash heb
mag ik dus 6 dagen vóór pasen al terug yoghurt eten!
het hilarische detail van deze uitleg is dat ik hem kreeg van een overtuigd atheïst die zelf koffie heeft afgezworen.. [voordat je me verdenkt van religieuze interesses ofzo]

als mijn berekeningen kloppen
ik ben gestart, of moet ik zeggen gestopt [de humor, de humor] op 25 februari
dus.. dat betekent dat 5 april back-into-business-day is :)
hmm, bijna aan de helft.

Geen opmerkingen: