maandag 23 maart 2009

*EuRo-TrEEEssH*

er was zaterdag een feestje
het doel:
'to celebrate our European roots amidst this wildfire-like spreading (north)Americanness...'
er was een (hand-getekende, waarvoor respect) kaart van Europa, waarop we dan onze naam in ons land moesten schrijven..
er waren vlagjes. enkel van de UK, Italiƫ en Finland (die laatste vind ik persoonlijk zeer random - niets tegen Finland, maar het is niet direct het land dat je verwacht :D) - ik maakte mijn eigen Belgische vlagje; benodigheden: zwarte stift en een beetje inbeeldingsvermogen.
een sfeerbeeld. persoonlijk vind ik 'de dame' centraal op de foto best wel geld waard. een perfect voorbeeld van 'oops i forgot my pants'.
voor alle duidelijkheid: ik ben aan het lachen, ik eet Nicholas niet op.
Daniel (links op de foto) probeert me enkele salsa-moves aan te leren..
het was helaas van korte duur.
Deze foto is vooral om te tonen wat een zalige outfit Davide (hawaii-hemd) aanhad. het was lichtblauw met bloemetjes erop. hij had ook sandalen met opgetrokken kousen aan & er zat een deken onder zijn hemd. hij probeerde een typische Duitse toerist uit te beelden, was zijn uitleg..
'de dansvloer'..

het was een hevige strijd, maar uiteindelijk werd er besloten de zetel 'dual citizenship' te gunnen.

ok, de reden dat hieronder 3 versies van dezelfde foto staan, is het verhaal erachter. Daniel wou een foto van Nicholas en mij trekken. bij elke versie ging hij wat verder in de kamer staan - wat we op de duur een beetje beu werden (bewijs: de laatste foto).



[op deze laatste foto is ook Juan zichtbaar :D]

Geen opmerkingen: