woensdag 24 september 2008

Grouse Mountain - death on a mountain.

dit weekend naar Grouse Mountain gegaan - een berg net buiten Vancouver.
zeer bekend (zogezegd) is de Grouse Grind. basically, trappen naar de top van de berg..

deze trappen zien er nog doenbaar uit. gemakkelijke stapastand enzo.. deze zijn echter/helaas in de minderheid in een totaal van 2830 trappen.

vraag me niet waarom ik dit doe. ik wist het zelf ook niet. een goed voorbeeld van 'onderschatten' zou ik zo zeggen. net als je denkt dat je er bijna moet zijn, kom je voorbij dit bord: letterlijk doodgaan is dat.

maar ja opgeven was geen optie (wat zou ik daar dan beneden doen? + de afstand naar beneden afleggen zou idioot zijn, want ik zou dan even goed al halverwege kunnen geweest zijn.) dus uren later (zo leek het althans) de helft bereikt
























wreed - afzien was het.

uiteindelijk de top bereikt, na wat een eeuw leek. complete zweetbal.
en om alles nog beter te maken, was er mist boven dus zagen we niets. heerlijk afzien voor niets dus eigenlijk.


Geen opmerkingen: