donderdag 28 augustus 2008

'get involved, make friends and have fun'

alweer een heus avontuur achter de rug

een tof avontuur deze keer (het zou zo op den duur deprimerend worden nietwaar :D)

vandaag was het de eerste dag van GALA - zo'n soort van introductie voor internationale studenten.

heel wat toffe mensen leren kennen

ook al enkele keren de politieke situatie van Belgiƫ moeten uitleggen & me verontschuldigen voor Leterme tegen enkele Fransen. you know, the usual.

van 4 tot 8 was er een soort van carnival - 'free fun'

uiteindelijk moesten we dan 50cent betalen & dan plots toch niet meer.

er liepen meisjes rond gratis tickets uit te delen voor basketbalwedstrijden (nee echt, speel jij basketbal? - wie anders is 2m..)

er waren science-geeks die zelf ijs maakten, dat vooral spectaculair was om te zien - niet om te eten

en dat was het zo'n beetje

was ik 12 geweest had ik waarschijnlijk de tijd van mijn leven beleeft, maar helaas

de mensen die in mijn groep [team Hornby] zitten zijn best wel tof

1 meisje van Leuven die na een grondige prijs-kwaliteit vergelijking van het Canadese bier tegenover het Belgische bier verschillende keren het woord 'verschrikkelijk' & 'schandalig' uitte :D

een hilarische Ier die Ciaran noemt, als ik zijn accent goed ontcijferd heb :D

voor de rest een Zweeds meisje, een Zuid-Afrikaans meisje, een Frans meisje & gast en ook nog enkele Amerikanen.

Geen opmerkingen: